Mahindra je indická automobilová spoločnosť so zastúpením vo viac ako 100 krajinách a zamestnávajúca viac ako 200 000 ľudí na celom svete. Svoje aktivity vyvíja aj v oblasti budovania a podpory rôznych komunít, edukácií detí, či investovaním do ekologického poľnohospodárstva, ochrany vody a recyklácie.
Známou je aj vďaka jej viacerým kampaniam, ktoré sa zaoberajú sociálnymi otázkami a životným prostredím. Uvedomujú si, že téma odpadového hospodárstva je dnes dôležitá nielen v Indii, ale po celom svete.
Celý dej kampane #CutTheCrap sa odohráva v bazéne v indickom meste Mumbaj. Zatiaľ, čo si ľudia užívajú slnečný víkend, nikto z nich si nevšimol trubicu, z ktorej tvorcovia vpustia do bazéna pár kusov plastového odpadu s cieľom zamyslieť sa nad množstvom odpadu, ktorý prúdi do našich oceánov. „Ak vás znepokojili iba 3 tucty kusov odpadu, ako sa potom cíti morský svet, keď každý rok vysypeme do našich oceánov 8 miliónov ton odpadu.“
Kampaň #CutTheCrap bola spustená v septembri minulý rok. Marketingový riaditeľ Vivek Nayer prezradil viac o kampani: „Prostredníctvom našej novej kampane #CutTheCrap uvádzame do sveta našu filozofiu Rise For Good, aby sme dosiahli environmentálnejšie prostredie, povedomie a spoločenské zmeny. Neustále sme sa zameriavali na to, aby sa otázky životného prostredia dostali do popredia a v tejto súvislosti je zásadnou témou odpadové hospodárstvo. Naším cieľom nie je len upozorniť, ale tiež umožniť ľuďom zmenu v ich správaní. “
Spoločnosť už v minulosti vytvorila viacero videí na túto tému. Jedným z nich je aj video nazvané Weapon of Mass Destruction. Medzi zbrane hromadného ničenia v ňom tvorcovia zaradili aj plastovú igelitku.
Páči sa vám náš článok? Zdieľajte ho so svojimi priateľmi na Facebooku, dajte like našej Facebook stránke NašeBio&Eko alebo nás sledujte na Instagrame @nasebioeko.